Træk stikket og kom ud i naturen og nyd en fælles oplevelse for unge og ældre.

Medbring selv maden eller lad os klare det. Vi reserverer siddepladser til jer.

Der er mulighed for at reservere overdækkede siddepladser, evt. med grill.

I kan tilkøbe opstart grill incl. kul for kr. 50,00 pr. grill. Der er til ca. 20 personer pr. grill.

Vores udendørs spisesteder kan reserveres til børnefødselsdage, konfirmation, runde fødselsdage mm.

Når vejret tillader det, tilbyder vi en eksklusiv rundtur i parken med vores veterantraktor.

En total afstressende dag sammen med familie, venner mm. hvor I har tid til hinanden, dyrene og naturen.

Vi glæder os til аt byde dig velkommen i vores dyrepark!

DET SKER I 2023

Sæsonstart den 1. april

Livslyst 9 år uge 12:

Åben hus tirsdag og onsdag fra 9-15

Påskeferie uge 13:

Påskejagt i Parken

Parken 24 år den 1. juni

Sankt Hans uge 24:

Vi skal lave heks og pynte huset ved fiskesøen.

Vi fejrer Sankt Hans aften ved fiskesøen.

Ulduge 2. uge i skolernes sommerferie:

Vi skal klippe får, arbejde med uld.

Lære om uld ”hvad bruges det til”

Skildpaddebanko den 26/6 - 6/8 kl. 14

Fiske sø 16 år den 30. september

Pandekagebagning uge 42 kl. 14 - 15

Halloween aktiviteter

Sæsonslut den 22. oktober

Efter sæsonslut er parken åben efter aftale

Julestue 3. lørdag 18. november  kl. 13 - 17

Julehygge: I november og december efter aftale

Tag madkurven med eller køb din mad i parken og få en spændende dag sammen med dyrene!

Enghave Dyre- og Naturpark er det ideelle sted til fødselsdage, udflugter, foreningsarrangementer, gadefester,
mødregrupper m.m.

Enghave Dyre- og Naturpark er et kæmpe paradis. Rent og pænt og vedligeholdes uden brug af sprøjtemidler.

Enghave Dyrepark og Naturpark er mange dyr i frie omgivelser samt i store folde. Og vil du helt tæt på dyrene - og røre dem - så kan du komme det i vores klappestalde.

De nyfangede fisk kan man naturligvis vælge аt nyde derhjemme,  men der er også rense- og grillplads, borde og bænke. Der er de bedste forudsætninger fοr аt få såvel en fiske- og smagsoplevelse i den dejlige natur ved Enghave Dyre- og Naturpark.

Kunne du tænke dig at blive en del af fællesskabet sammen med dyrene og naturen?

Enghave Dyre- og Naturpark har en samarbejdsaftale med Livslyst ApS, der støtter og hjælper udviklingshæmmede til en hverdag med indhold og god oplevelser - med udgangspunkt i naturen og nærhed med dyr og masser af frisk luft. Har det jeres interesse, så henvend dig/jer på tilbudsportalen under Livslyst ApS eller til jeres kommune. Livslyst er nomineret til 6 pladser. Du er også velkommen til at kontakte os for yderligere oplysninger eller kom ud og se vores dejlige sted og få en snak om mulighederne.

Kontakt Karina på 30125174 eller på enghavedyrepark@gmail.com