Vi glæder os til аt byde dig velkommen i vores dyrepark!

DET SKER I 2024

Vinterferie:                        Uge 7:      Vinterhygge i Cafe med boller og varm cacao

Sæsonstart:                        23. marts

Påskeferie:                         Uge 13:    Påskejagt i Parken

Livslyst 10 år:                     Uge 14:    Åbent hus onsdag fra 9.00-15.00

Parken 25 år:                      1. juni:      VI FESTER HELE DAGEN

Sankt Hans:                        Uge 25:    Vi skal lave heks og pynte huset ved fiskesøen.

Vi fejrer Sankt Hans aften ved fiskesøen.

Ulduge:                                2. uge i skolernes sommerferie:

Vi skal klippe får, arbejde med uld.

Lære om uld ”hvad bruges det til”

Skildpaddebanko:            1/7 - 11/8 kl. 14

Fiskesø 17 år:                     30. september

Pandekagebagning:         Uge 42:    Kl. 14-15

Halloween aktiviteter

Sæsonslut:                         20. oktober

Efter sæsonslut er parken åben efter aftale

Julestue:                             3. lørdag i november

18. november kl. 13-17

Julehygge:                           I november og december efter aftale

Tag madkurven med eller køb din mad i parken og få en spændende dag sammen med dyrene!

Enghave Dyre- og Naturpark er det ideelle sted til fødselsdage, udflugter, foreningsarrangementer, gadefester,
mødregrupper m.m.

Enghave Dyre- og Naturpark er et kæmpe paradis. Rent og pænt og vedligeholdes uden brug af sprøjtemidler.

Enghave Dyrepark og Naturpark er mange dyr i frie omgivelser samt i store folde. Og vil du helt tæt på dyrene - og røre dem - så kan du komme det i vores klappestalde.

De nyfangede fisk kan man naturligvis vælge аt nyde derhjemme,  men der er også rense- og grillplads, borde og bænke. Der er de bedste forudsætninger fοr аt få såvel en fiske- og smagsoplevelse i den dejlige natur ved Enghave Dyre- og Naturpark.

Kunne du tænke dig at blive en del af fællesskabet sammen med dyrene og naturen?

Enghave Dyre- og Naturpark har en samarbejdsaftale med Livslyst ApS, der støtter og hjælper udviklingshæmmede til en hverdag med indhold og god oplevelser - med udgangspunkt i naturen og nærhed med dyr og masser af frisk luft. Har det jeres interesse, så henvend dig/jer på tilbudsportalen under Livslyst ApS eller til jeres kommune. Livslyst er nomineret til 6 pladser. Du er også velkommen til at kontakte os for yderligere oplysninger eller kom ud og se vores dejlige sted og få en snak om mulighederne.